sobota, 6 lutego 2016

Kulig w Dąbrówce Wielkiej

a 16 stycznia była sobota. Cała nasza przyjacielska grupa spotkała się u Beci w Dąbrówce Wielkiej. U Beci zawsze jest czadowo, odjazdowo nawet. Tak było i tym razem. Czesio odpalił traktor własnej roboty, doczepił sanki i jazda na kulig! Pogoda była wymarzona - śnieg, mróz, słońce. Obudziły się w nas dzieci. Bitwa na śnieżki, spadanie z sanek, nacieranie śniegiem. Aż tu nagle na posesję wjeżdża Jeep. Country już przy szosie robi bramę.
- Pół litra za wjazd! - woła.
W samochodzie poruszenie, zdziwienie nawet. Ja tego nie widzę. O tym, że Country zrobiła bramę, dowiedziałam się nieco później. A ponieważ wpadłam na ten sam pomysł, to złapałam Jeepa przy bramie wjazdowej na posesję Beci. W aucie było dwóch mężczyzn. Byłam pewna, że to sąsiedzi wpadli z wizytą.
- Brama! - krzyknęłam. - Pół litry albo zamykam!
Samochód zatrzymał się i wysiadł z niego... ksiądz.
- Może być wino mszalne - dodałam zupełnie tracąc pewność siebie.
Ksiądz zaśmiał się i powiedział, że przychodzi z kolędą. Uciekłam.
Po kolędzie było ognisko, szampan i kiełbasa :)
Przy obiedzie Dzidka wyrecytowała prześmieszny wierszyk o Japonach, hehe, bardzo nas rozszmieszył ten wierszyk. I ten wierszyk stał się w pewnym sensie hitem spotkań.
A to kilka zdjęć z całego pobytu u Beci w Dąbrówce. Super czas :)

Fot. Kinga Janaszek
Fot. Bożena Kraczkowska

kulig pociągnął Czesio swoim traktorem

bitwa na śnieżki

Dzidka z Kingą

Becia, najlepsza organizatorka najlepszej zabawy

Czesiu w swoim traktorze dowodzi kuligiem

Kordasia i Bibi

ech... cudny czas :)

były TU Bożenki - 16 stycznia 2016 r.

Becia natarła mi gębulę śniegiem

super dziewczyny, super zabawa

Marcela dała nogę

ognisko, szampan, kiełbasa i super towarzystwo

"Ta kiełbasa jest moja!" Kto słyszał, ten wie :)

pogoda wymarzona

przy obiedzie kupa śmiechu, bo... "byli sobie trzej japoni Jaksi, Jaksi Draksi, Jaksi Draksi Drakse Droni, hahahahaha! :)

Szypułka się uwija

Kordasia się uwija

a przy okazji wydałam tomik "Flamingi" :)
dzięki dziewczyny!








Brak komentarzy: