sobota, 12 września 2015

wakacje_Szklarska Poręba_ 2010

wakacje 2010 w Szklarskiej Porębie. Od tamtych dobrych dni minęło 5 lat. Pięć, długich, różnych lat. Dzisiaj wiem, że były to bardzo dobre lata. Poznałam wiele wspaniałych osób, wydałam tomik "Da się żyć". Tytuł powstał właśnie po tych wakacjach. Napisałam więc kilka opowiadań, powieści, piosenek... Prawdopodobnie nie powstałyby, gdyby wtedy dziewczyny (Ania i Ania) nie zorganizowały tych wakacji. Wystarczy. Zawieszam więc kilka zdjęć z wakacji w Szklarskiej Porębie 2010 r.

z Anią Zamora, Szklarska Poręba 2010 r.

z Anią Hac, Szklarska Poręba 2010 r.

dziewczyny wynajęły chyba cały dom, bo oprócz nas nikt więcej w nim nie mieszkał :)

mieszkał z nami tylko kotek

spacery i moje schody :)

Ania zawsze uśmiechnięta, ja jak widać :)

jak dzieci we mgle

Anie w drodze na Szrenicę

Szrenica zdobyta!

Anie zawsze wesołe :)

"wypoczywam" cholera

pani menadżer pilnuje, żebym zbyt długo nie "wypoczywała" hehe

uwielbiam ptysie, mogłam jeść ile chciałam :)

spacery, wyprawy

a wieczorami "Kawa blues", muzykowanie :)



wakacje w Szklarskiej Porębie 2010 r. dokumentowała Ania Zamora - dzięki :)



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Smutna jesteś na tych wakacjach. Dlaczego? Fajne zdjęcia. Całuski z południa