poniedziałek, 31 sierpnia 2015

rodzaj znajmości_Kraczkowska Bozena

praca nad nowym tomikiem trwa, moje wiersze i grafiki Małgosi Chomicz są już u Eli Skóry (wyd. ElSet), jestem także po słowie z Mirosławą Pieńkos, tłumaczką języka włoskiego, bo kilka wierszy przetłumaczymy na język włoski. Tak, tak, tomik będzie dwujęzyczny :)

Rodzaj znajomości
/cykl: Blizny/

Tego rodzaju znajomość nie wróży nic dobrego.
To znaczy, że będą wspomnienia wywołane zapachem...
Mówisz - kocham cię - i całujesz mnie w czoło.
Ja nie mówię nic.
Tego rodzaju znajomość nie wróży nic dobrego...



4 komentarze:

Anonimowy pisze...

I ZNOWU PIĘKNE Aga

Anonimowy pisze...

Dzień dobry pani Bożenko. Wyznanie miłości niesie za sobą ryzyko. W najlepszym razie można usłyszeć odmowę, w najgorszym razie osoba naszych westchnień będzie milczeć. Wydaje mi się że o tym jest pani wiersz. Kłaniam się bardzo nisko Albert.

zamornik pisze...

krótko i na temat natomiast ja z zapytaniem- jak strona nie istnieje skoro istnieje??? czegoś nie kumam, bo ja prosty człowiek jestem...

autorka pisze...

Zamorniku - już istnieje, wszystko istnieje... :)
Anonimie - ryzyko? Napisałam więc wiersz "Ryzyko" :)
Aga - pozdrówki :)