sobota, 20 czerwca 2015

Czwarta_zwiastun_Kraczkowska_Bobrycka_Bagiński_2015

ulepiłam własnymi rękami pierwszy zwiastun "Czwartej". Piosenkę nagrywam w BAT Studio Michała Bagińskiego. Michał jest także producentem singla. Dołączyła do nas Kasia Bobrycka, będą więc wokalizy, Beata Szymańska zrobiła sporo zdjęć i filmików, i mam nadzieję, że zrobimy z tego materiału fajny klip promujący "Czwartą".
Klimat w studio jest super i warto to pokazać. Nie nadymamy się, spędzamy razem dobry czas. Zobaczcie jak tworzy się "Czwarta".

UWAGA - ścieżka dźwiękowa, cały podkład jest z "chińczyka", to tylko szkic roboczy hahahaH, nie przyzwyczajcie się więc do tego





5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

KOCHAAAAAAAAAAAAM!

Anonimowy pisze...

Bożeniu zapowiada się cudnie masz piękną barwę głosu. Czy tekst jest Twój? całuski kochana nasz POETKO Miras

Anonimowy pisze...

Bożenuś kochanie moje padam przed tobą na kolana z chińczyka to znaczy że z jakiegoś chińskiego automatycznego urządzenia? Całuję Mar

Anonimowy pisze...

Obie Panie urocze Pani Bożenko jestem Pani wielką Fanką, mam Pani wszystkie książki i płyty. Z tego co mam wynika że to rzeczywiście będzie 4 płyta. Pierwsza to Malachitowy Las, 2 Wystarczy mnie lubić, 3 singiel Blues na drugą stronę i teraz nagrywa Pani 4 "Czwarta". Mam wielką nadzieję że uda mi się zdobyć także i tą ostatnią. Serdecznie pozdrawiam Irena z Krosna

Anonimowy pisze...

Tylko tyle????????? Litości Bożeniu dawaj więcej! Jeszcze, jeszcze! Aga