niedziela, 26 kwietnia 2015

Bożeny na "Ranczo Zielonka"_kwiecień 2015

Na mój wieczorek autorski, właściwie - popołudnie autorskie - przyszły (a także przyjechały) Bożenki z Ogólnopolskiego Forum Bożen NK - Becia, Bosanova, Country, Dzidka i Kordasia. Dziewczyny od lat mnie wspierają, głosują na moje piosenki, przychodzą na spotkania, zapraszają mnie do siebie na super babskie wieczory :)
Tak też było i tym tym razem. Dzięki nim mój wieczór autorski trwał aż trzy dni!
Oto fotoreportaż z tego dobrego czasu
Dzięki dziewczyny :)

jeszcze na spotkaniu autorskim w Starym Ratuszu w Olsztynie (WBP), od prawej Kordaia, Cezary Makiewicz, Country i ja

środa, 22 kwietnia 2015, drugie śniadanie u Beci, był kawior :)

spacer, Ranczo Zielonka (u Country), trzy Bożenkowe cienie (od lewej Kordasia, ja i Dzidka)

mała woda (jezioro Wałpusz)

brzeg małej wody

od prawej - Kordasia, Country i ja nad brzegiem małej wody

od lewej - Dzidka, Kordasia i ja

od lewej Czesiu (mąż Beci), Dzidka i ja

dołączyła do nas Kordasia (z prawej)

Jurek (mąż Country) i Kordasia. Czesiu się wychyla :)

las i jezioro Country :) posiedziałam na pniu, na mchu, patrzyłam...

gril na tarasie Country. Country dowodzi, Becia polewa :)

biesiada w dobrym Towarzystwie

byłam, patrzyłam... :)









1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Mirek - Bożeniu pięknie wyglądasz, wysportowana tęsknię. Gratki z powodu sukcesów pisarskich