piątek, 31 października 2014

Purpurowe Gniazdo na 18. Międzynaroowych Targach Książki w Krakowie_2014

18. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie zakończyły moją podróż sentymentalną. W drodze do Krakowa odwiedziłam Czajęcice, wieś, w której mieszkali moi dziadkowie i gdzie spędzałam wakacje. Opiszę to w kolejnych postach.
Na targach w Krakowie prezentowałam powieść "Purpurowe Gniazdo (wyd. NovaeRes). Akcja książki rozgrywa się właśnie w Czajęcicach.
Z Czytelnikami, miłośnikami książek spotkałam się w hali Wisła, 24 października o godz. 11.45. Miłą niespodzianką było spotkanie z Meeweck Anką. Z Anią poznałyśmy się na Facebooku. To jest ta pozytywna moc mediów społecznościowych. Od Ani dostałam dwie sówki. Jedna już siedzi przy moim redakcyjnym biurku.
Odwiedziła mnie także Esa Czyta i wielu innych miłośników literatury. Nasze spotkanie na Targach Esa uwieczniła w swojej filmowej relacji – dziękuję :) http://youtu.be/g722jbFB87g



Na koniec, przed budynkiem hali Expo spotkałam Ewę Zdrojkowską z Radia Olsztyn. Jaki ten świat jest mały :)
Oto fotoreportaż ze spotkań i rozmów.
Fot. Anna Hac, Meeweck Anka
odwiedziła mnie Esa Czyta
przed halą spotkałam Ewę Zdrojkowską z Radia Olsztyn
spotkałam się z Meeweck Anką


Brak komentarzy: