poniedziałek, 27 października 2014

II Festiwal do Czytania Kraczkowska

W tym roku ponownie zostałam zaproszona do wzięcia udziału w Festiwalu do Czytania. Była to druga edycja tej imprezy. Festiwal organizują: MOK, O!Gród z Natury, Stowarzyszenie Przyjaciół Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie. Spotkania trwają trzy dni. Ja wzięłam udział w II Wystawie Pisarzy z Warmii i Mazur w Galerii BWA oraz w Literaturze bez cenzury w restauracji Skarbiec Olsztyn. Obydwa spotkania odbyły się 18 października 2014 r. i czytałam swoje wiersze i fragmenty opowiadań. Przedpremierowe czytanie miał "Mały człowiek z wielkim psem" oraz "Wyjście nosorożca".
Spotkania w których uczestniczyłam prowadziła pani Urszula Witkowska i zrobiła to profesjonalnie :)
Dziękuję organizatorom za realizowanie tego świetnego pomysłu jakim jest Festiwal oraz za zaproszenie. Do zobaczenia za rok! :)
Fot. Anna Hac, Urszula Witkowska

II Wystawa pisarzy z Warmii i Mazur w BWA Olsztyn




nocne czytanie bez cenzury w restauracji Skarbiec w Olsztynie

do zobaczenia za rok! :)

2 komentarze:

zamornik pisze...

witaj Pisarko z Warmii i Mazur- człowiek siedzi w swoim zaściankowie i dziwuje się, że ludzie tak piknie się rozwijają. Przez te wszystkie lata powiem Ci ... chapeau bas Precz poszła nieśmiałość i wtapianie się w tłum- normalnie Gwiazda wzeszła i błyszczy coraz jaśniej. Oby tak dalej!!!

Kraczkosia pisze...

dzięki Zamorniku, a Ty robisz przepiękne rzeczy, ja tego nie potrafię :)