środa, 26 marca 2014

"Spotkanie" z Bożeną Kraczkowską w Galerii pod Antenką Radio Olsztyn

zapowiedź "Spotkania" w internetowym serwisie KULTURA.WM.PL
http://kultura.wm.pl/195975,quotSpotkaniequot-z-Bozena-Kraczkowska.html#axzz2xAJasfoD


zapowiedź "Spotkania" w TVP Olsztyn
http://www.tvp.pl/olsztyn/patronaty/spotkanie-z-bozena-kraczkowska/14564129

"Spotkanie" to tytuł mojej kolejnej wystawy fotografii.
Tym razem zapraszam do Galerii pod Antenką Radia Olsztyn przy ul. Radiowej 24 w Olsztynie.
Wernisaż odbędzie się 1 kwietnia 2014 r., o godz. 18.
Fotografie do produkcji przygotował Adam Jakub Bertrand.


Spotkanie" tworzą prace pochodzące ze zrealizowanych już wystaw i projektów fotograficznych m.in.:
• "Śnieg biały, śnieg granatowy" (Galeria Stary Ratusz WBP, Olsztyn, styczeń 2010 r.)
• "Bonbons, Bilder und Balladen", Klub Polski w Schneverdingen (Niemcy, Dolna Saksonia, październik 2010 r.)
• "Da się żyć" (galeria warszawskiej artystki Katarzyny Czajka Dorum Art Fabryka Kształtów i Barw w Warszawie, projekt multimedialny składający się m.in. z tomiku wierszy "Da się żyć",  grudzień 2011 r.)
• "Baletnice i tancerze, bo maki nie są jedynie kwiatami" (2013; (CKiT w Mrągowie, Galeria Orbita, styczeń 2012 r.) Fotografie maków otrzymały w tym roku wyróżnienie na I Olsztyńskim Przeglądzie Fotografii "Muzyka w obrazie" zorganizowanym przez olsztyńskie CEiIK.
• "Maryla in Blues" (Galeria Stary Ratusz w Olsztynie, WBP, wraz z premierą autorskiej płyty CD "Wystarczy mnie lubić", sierpień 2012 r.).

W "Spotkaniu" udział weźmie także Janis Joplin, która zawsze jest ze mną podczas wieczorów autorskich.
Organizatorem spotkania jest Radio Olsztyn.
gospodarzem wieczoru będzie redaktor Rober Lesiński (Radio Olsztyn).
Serdecznie zapraszam :)




1 komentarz:

zamornik pisze...

no pięknie i jak zwykle daleko. Ja mam tylko pytanie skąd ta fotka skoro ja za oknem mam 23 st i to zdecydowanie w plusie???:)